Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Perfecta is gevestigd te Markt 123, 9800 Deinze, België. BTW nummer is BE0870.542.633

In de online winkel van Perfecta  kunt u een brede keuze maken aan een groot scala van kwaliteitsproducten. De prijzen van de in de webwinkel vermelde artikelen zijn allemaal in euro's en inclusief BTW, doch exclusief verzendkosten.

De wijze van bestellen binnen onze webwinkel is terug te vinden onder 'Bestelprocedure'.


Overeenkomsten.

De overeenkomst tussen u en Perfecta komt tot stand op het moment dat de bestelorder is geplaatst op de webwinkel, ongeacht indien deze werd betaald of niet.

Afhankelijk of het bestelde artikel op voorraad is versturen wij in België binnen de drie werkldagen, mits dat de betaling voor 15.00 uur binnen is. Aflevering hangt af van de pakjesdienst waarmee op dat moment gewerkt wordt. Voor gepersonaliseerde artikelen dient u op een extra levertermijn van 1 week (7 werkdagen) te rekenen.

Zijn er artikelen niet voorradig dan neemt Perfecta contact met u op en vermelden we hoelang de verwachte levertijd van deze artikelen is, indien u zich niet kunt vinden in deze leveringstermijn dan kunt u zonder kosten de bestelling annuleren.


Order annulering

U kan het order annuleren volgens de bepalingen vermeldt onder 'Retourneren'. 

 

Persoonsgegevens

Uw persoonsgegevens zullen door Perfecta verwerkt worden in meerdere bestanden, het doel hiervan is om de door u en Perfecta gemaakte afspraken te kunnen nakomen, en mede om het doen van persoonlijk aan u gerichte aanbiedingen. Uw gegevens zullen NOOIT aan derden verstrekt worden.

De bedoelde persoonsgegevens zijn die gegevens die u als klant invult op het bestelformulier.


Wijze van betaling:

U kunt bij Perfecta voor de betaling uit verschillende betalingsmethoden kiezen. Er worden hierbij GEEN kosten aangerekend. Ter info wordt hieronder het rekening nummer van de webwinkel opgegeven.

IBAN: BE77 7370 1298 8242
BIC: KREDBEBB
T.a.v. Perfecta, Markt 123, 9800 Deinze


Klachten:

Alle klachten die betrekking hebben op de levering, kwaliteit van het product of iedere andere klacht, zullen door Perfecta ernstig in behandeling genomen worden.Klachten dienen kenbaar gemaakt te worden via E-mail of brief.
Perfecta zal binnen tien werkdagen de klacht in overleg met u tot tevredenheid beider partijen proberen op te lossen, en u hierover schriftelijk via e-mail of brief berichten.


Verzendkosten:

De verzendkosten zijn terug te vinden onder 'Verzending'.

Ophalen van de bestelling kan in onze winkel van maandag tot zaterdag van 8u30 - 18u30. Gesloten op zon- en feestdagen.

Perfecta zal er steeds naar streven om de voor de klant zo goedkoopst mogelijke verzendkosten in rekening te brengen. Dit betekend dat de door de klant gemaakte verzendkeuze door ons kan aangepast worden indien dit noodzakelijk blijkt. 

Indien de door de klant gekozen verzendwijze te laag werd ingeschat of niet mogelijk is, waardoor een duurdere verzendkost dient te worden aangerekend, zal Perfecta de klant hiervan per mail op de hoogte brengen. De klant kan dan de gemaakte bestelling zonder kosten annuleren. Het eventueel reeds overgeschreven bedrag zal kostenloos teruggestort worden.

Perfecta is op geen enkele wijze aansprakelijk te stellen voor vermissing of beschadiging van verzonden goederen. Mocht het blijken dat het pakket beschadigd is, laat dan een aantekening bij de bevestiging van ontvangst maken. Dit kan veel problemen voorkomen m.b.t. het verhalen van eventuele opgelopen schade.

Prijzen/prijswijzigingen en typefouten voorbehouden